Denk jij ook regelmatig bij jezelf: ‘Waarom zie ik bij mijn klanten altijd direct wat ze nodig hebben en lukt het bij mijzelf helemaal niet zo goed?’ Dit is eigenlijk heel logisch. Je kunt namelijk niet objectief naar je eigen situatie kijken, omdat het zich allemaal grotendeels in je hoofd afspeelt. Dit geldt vaak ook voor je persoonlijke websiteteksten en de teksten die je voor je advertenties schrijft. Soms denk je dat je een geniale tekst hebt geschreven, maar dan blijkt het in de praktijk totaal niet te werken. Daarnaast zijn er dagen waarop je met een simpel tekstje aan komt zetten, dat wel enorm aanslaat bij je volgers en klanten. Zo heb ik eens een telefoongesprek van vijf regels uitgeschreven tussen mij en een klant en dat bericht kreeg maar liefst 600 likes op Facebook! Terwijl mijn blog, waar ik een paar uur hard op gezwoegd had, ‘slechts’ 25 likes opleverde. Waarschijnlijk omdat veel mensen hem te lang vonden om te lezen en de concentratie weer ver te zoeken was 😉 Lees meer
Deze website gebruikt cookies om de website te verbeteren en te optimaliseren voor jou als gebruiker. Cookies worden opgeslagen via jouw browser en herkent jou wanneer je terugkeert op deze website. De cookies helpen ons om te zien welke pagina’s op de website het meest worden bekeken. Je kunt de cookie instellingen zelf aanpassen door te navigeren via de tabs aan de linkerkant.