Zichtbaarheid met human design

Wist jij al dat er voor elk human design type een manier is om online zichtbaar te zijn die helemaal bij dat type past? Zodat je als dat specifieke type een shitload aan geld verdient en unieke producten of trajecten de wereld in kunt slingeren die helemaal passen bij wat jij uit wilt dragen in de wereld? Als je dit systeem eenmaal snapt, dan ga je merken dat je online op komt dagen zoals jij dat wilt, wanneer je wilt en op een manier die schaalbaar is. Er is geen één strategie of plan van aanpak die voor iedereen hetzelfde werkt, het gaat er vooral om dat jij je unieke superkrachten naar buiten leert brengen zodat je als een dikke magneet de juiste klanten naar je toetrekt.

Als we kijken naar human design hebben we allemaal superkrachten die ons verder kunnen helpen. Ons type, onze energetische strategie, onze autoriteit en onze profielen geven ons inzicht in de marketingstrategieën die het beste voor ons zullen werken.

Hoe dat voor ieder type werkt, lees je hier (hoe het voor jouw strategie, autoriteit en profiel werkt, vind je in mijn betaalde Divine Human Design Membership). 

Manifestors:

Het kan soms moeilijk voor je zijn om te moeten leven in een wereld waarin iedereen roept hoe belangrijk je ‘community’ is. Omdat je altijd hebt gevoeld dat je eigenlijk nooit ergens helemaal paste. 

Want de waarheid is, als jij echt compleet jezelf bent, kan jij andere mensen enorm triggeren. Daarom is het soms lastig om JOUW mensen te vinden en je geaccepteerd te voelen, zonder je aan te hoeven passen. 

Hoe ga je hier nu ook voor zorgen in je eigen bedrijf?

Door aan je eigen community te bouwen! En wees heel duidelijk voor wie het wel is en vooral voor wie het NIET is. Wees exclusief. Het is alleen bedoeld voor de mensen die van jouw energie houden en die jouw mening kunnen waarderen. Wees polariserend en vind de mensen die daar lekker op gaan. Dan kopen ze jouw trajecten net zo snel als lavacakejes. 

Generators:

Soms voelt het alsof er zoveel mogelijkheden zijn, dat je overweldigd raakt. Je weet wat je wilt, maar er zijn miljoenen manieren om het mogelijk te maken. Dus hoe kies je?

Vind uit hoe jouw intuïtieve GPS eruitziet en hoe die klinkt en voelt (check je innerlijke autoriteit op je human design chart) en ga terug in de tijd waarin je hebt ervaren hoe je die GPS hebt ingezet om jouw doel te bereiken. Bedenk je welke stappen je toen hebt genomen en tap in op de mogelijke wegen die je nu kunt nemen om je doel te manifesteren. Kies het pad van de minste weerstand. En VERTROUW op dat proces. Trap niet in de stem van je open hoofdcentrum die wil dat jij je besluit analyseert en bedenkt waarom dat de slimste weg is. Ga echt uit van je innerlijke autoriteit. 

Wees ook vooral niet bang om andere mensen aan te spreken. Een simpel berichtje met: ‘Hey hoe is het? Waar ben je op dit moment mee bezig in je leven en je bedrijf?’ kan zorgen voor een respons waarin jij een mooi gesprek hebt en iets kunt laten vallen over jouw diensten.

Manifesting Generators:

Alles wat voor generators geldt, geldt ook voor jou. Maar jij bezit ook het unieke talent voor het creëren van paden en mogelijkheden voor jezelf waar niemand anders aan denkt of die eerst onmogelijk lijken wanneer je een beslissing maakt. Stel, je hebt het volgende bedacht: ‘Ik ga mensen interviewen voor YouTube die rijk zijn geworden van hun bedrijf en nu financiele vrijheid ervaren, want dat wil ik zelf ook bereiken.’

Top! Vertel het dan ook aan iedereen die het maar wil horen. Zet het op Facebook, vertel het aan je vrienden, gooi het in je community. En gebruik vervolgens jouw innerlijke autoriteit om het pad van de minste weerstand te kiezen en zie hoe er automatisch deuren voor je open gaan. Nieuwe kanalen vol groei of mensen waar je nog nooit van gehoord hebt, die opeens in je programma stappen. Geweldig, toch? Het is zo fijn om een Manifesting Generator te zijn 😉 

Projectors:

Jij bent geboren met een scherpe intuïtie en je leest letterlijk door de bullshit excuses of mindset blokkades van anderen heen. Wees niet bang om dit ook aan te geven aan de mensen die jouw hulp inroepen voor begeleiding. Wanneer je een salescall met iemand hebt, durf dan ook het bezwaar aan te kaarten wat iemand eigenlijk heeft (en niet wat iemand zegt). Jij ziet waar de angst van de ander vandaan komt. Je kunt jouw klanten bekrachtigen om betere beslissingen te maken door hier een conversatie over met ze aan te gaan. 

Jij hebt een natuurlijke aantrekkingskracht op anderen wanneer je jouw inspiratie deelt, jouw eigen verhaal en de lessen die je daaruit hebt geleerd. Veel van het marketingadvies wat jij naar je hoofd geslingerd krijgt, waarin het gaat over zelf op zoek gaan naar nieuwe klanten, werkt eigenlijk niet voor jou. Wachten op de uitnodiging is jouw strategie. Het betekent dat jij nieuwe klanten als vanzelf naar je toetrekt op de manier die ik hierboven heb beschreven (en er zijn nog veel meer technieken in te zetten voor jou als projector). Jouw klanten starten de conversatie al met jou en voor jou, je hoeft zelf alleen maar jouw wijsheid te laten schijnen op anderen alsof je een vuurtoren bent vol fel licht. Dan komen de bootjes met klanten als vanzelf op jou afdrijven. 

Reflectors:

Voor jou zijn er heel veel verschillende marketingopties en strategieën beschikbaar, miss kameleon. Het moeilijkste is om te kiezen welke jij zelf wilt gebruiken en welke er echt bij jou passen. 

Omdat je geen eigen autoriteit hebt (in je chart), kunnen sommige opties goed voelen op het moment, maar voelen ze later helemaal niet goed meer. En dus ren je vaak rond op een hamsterwiel waarin je steeds je businessmodel veranderd waardoor je niet die fundering creëert voor het enorme momentum dat je eigenlijk wilt genereren wanneer je bijvoorbeeld een nieuw traject lanceert.

Jouw superkracht zit hem in het feit dat mensen zich enorm in jou herkennen. Om hier je voordeel mee te doen, is het slim voor jou om eerst marktonderzoek te doen. Wat heeft jouw publiek van je nodig? Wat moeten ze horen, zien en voelen om voor jou te kiezen? Hoe kan jij dit leveren? 

Dat is de plek waarop jij ontdekt welke marketingstrategieën jou consistentie brengen in de inkomsten van je bedrijf, maar die ook zowel op de lange als de korte termijn voor je werken.

Samenwerken?

Ik hoop dat dit blog je heeft laten zien hoe online zichtbaar zijn veel makkelijker wordt voor jou aan de hand van contentcreatie voor jouw unieke human design type.

Meer leren over hoe jij je marketing voor je kunt leren werken gebaseerd op jouw unieke human design blueprint? Lekker met de stroom mee in plaats van tegen de de stroom in, niet varend op oude marketingregels en kaders, maar juist op een persoonlijke aanpak die past bij jouw unieke talenten?

Ik help je er graag bij in mijn Divine Human Design Membership. Klik hier om je aan te melden: https://willyswereld.nl/divinehumandesignmembership

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.